e TWINNING PROJEKT: Hibridne vrste superheroja
Nešto o projektu:
Bioraznolikost je ključna za naš svakodnevni život, jer nam osigurava dobrobit, hranu, pitku vodu, kisik, materijale, lijekove, ...Bioraznolikost potiče našu kreativnost i pomaže nam da izumimo nove tehnologije, koristeći biomimikriju. Nadamo se da će učenje koliko su neke vrste nevjerojatne biti od velike vrijednosti i pomoći vama, studentima, da se uključite u
zaštitu biološke raznolikosti u budućnosti. Nakon pretraživanja informacija o nevjerojatnim sposobnostima europskih divljih vrsta, upotrijebit ćete svoju kreativnost za dizajniranje hibridnih vrsta superheroja u međunarodnim timovima. Svoje superheroje predstavit ćete u časopisu i/ili na izložbi: imenovati ih i opisati, objasniti kako i gdje žive i ilustrirati svoje članke slikama. Glasovat ćete za najčudesnije supermoći i najkorisnije superjunake. Tako ćete proširiti svoje znanje o europskim vrstama, poboljšati svoju kreativnost, engleski jezik, ITC vještine.
U projektu sudjeluje 11 učenika osmih razreda naše škole( Leonardo, Antonio, Ana, Marija, Katarina, Doris, Dominik, Astrid, Nika, Jelena, Ilija) te učenici iz Francuske, Italije i Grčke.
Ciljevi
- Unaprijediti znanje o bioraznolikosti u Europi istraživanjem zadivljujućih sposobnosti vrsta.
– Razvijati vještine engleskog jezika, razmjenom ideja i opisivanjem superheroja.
- Razvijati ICT vještine, traženjem istinitih informacija na internetu i korištenjem softvera.
- Razvijati suradnju radom u grupi i stjecati autonomiju.
- Razvijati kritičko mišljenje
Očekivani rezultati
Tijekom projekta izradit će se materijali (časopis, izložba, slike, kvizovi) koji će se koristiti u nastavi. Neke TwinSpace stranice bit će javne. Neki materijali bit će postavljeni na školske web stranice. Na kraju ovog projekta očekuje se da će učenici steći bolje znanje o bioraznolikosti u Europi, otkriti neke od nevjerojatnih karakteristika živih bića te da će više brinuti o očuvanju bioraznolikosti. Učenici će također poboljšati svoje znanje engleskog jezika, razvijati kreativnost. Konačno, od učenika se očekuje da budu samostalniji, da znaju više o Europi i da više poštuju jedni druge. Anketa će se provesti na početku i na kraju projekta kako bi se provjerila vrijednost bioraznolikosti za učenike, njihovo poznavanje Europe, njihovo blagostanje, a nadamo se i njihov napredak.
Učiteljica, mentor na projektu: Dubravka Karakaš
Informacije
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Himna naše škole
Za Badel školu napisat ću pjesmu ovu,
da me podsjeća na sreću, na veliku sreću moju.
Sada ovog časa kada ove rime slažem,
da svoju školu volim, vjerujte ne lažem.
Kada se podsjetim na nju nešto me obuzme
moju ljubav prema njoj nitko ne može da uzme.
Ona nam je kao drugi dom,
odrali smo mi tu svi sa njom,
ona nam je naše blago
sve što je srcu drago.
U njoj smo proživjeli sve, sve svoje padove,
sve svoje pobjede i poraze i prve poljupce.
Tu su i profesori dragi, ponekad i preblagi,
oni su ti koji su se za nas mučili
i puno nas toga u životu naučili.
Ona nam je kao drugi dom...
Bili ste uz mene kad je bilo najteže
ova pjesma prijatelji uz vas me veže
i kad se moje srce škole Sesvete sjeti
iz grla mi ova pjesma poleti.
Ona nam je kao drugi dom...