Dobro došli na eTwinning Osnovne škole Sesvete
GREEN LANTERNS
eTwinning projekt Green lanterns jednogodišnji je projekt za učenike od 12 do 16 godina. Učenici i učitelji razmjenjivat će svoja znanja i iskustva o obrazovanju o okolišu, važnosti zaštite okoliša, spašavanju i zaštiti Zemlje od zagađenja.
CILJEVI PROJEKTA:
1. Upoznavanje sa značenjem, uzrocima i posljedicama klimatskih promjena, prepoznavanje ljudskih postupaka u gospodarenju otpadom i plastičnom onečišćenju vode u regiji sudionici te slanje vidljivih i mjerljivih zelenih poruka korištenjem umjetničkih, znanstvenih i izazova čišćenja (ovisno o raznolikosti partnera),
2. Razvijanje interesa za europske jezike i kulturnu raznolikost (ovisno o raznolikosti partnera),
3. Razvijanje ključnih kompetencija ((više)jezičnih, pismenosti, digitalnih kompetencija, kulturne svijesti i izražavanja, građanstva, osobnih, društvenih i učenja učenja).
OČEKIVANI REZULTATI
Opipljivo:
Web stranica projekta (javno dostupna) i Twinspace.
Brendiranje projekta (logo),
Baza podataka kao praktični vodič za nastavnike s primjerima dobre prakse:
*E-knjiga klimatskih promjena - definicija, uzroci i posljedice, problem otpada i plastičnog onečišćenja vode općenito,
*Identificiranje ljudskih radnji u gospodarenju otpadom i plastičnom onečišćenju vode u regiji sudionika,
*Stvaranje vidljivih i mjerljivih poruka sa smećem kao umjetnošću,
* Poduzimanje radnji u izazovu čišćenja smeća,
*Izrada znanstvene zbirke podataka o plastičnom onečišćenju lokalnih voda.
Nematerijalno:
Učenici će:
Poticanje znatiželje i interesa za klimatske promjene na primjerima iz svakodnevnog života,
Razvijanje svijesti o potrebi zaštite prirode, stvaranje odgovornog odnosa prema prirodi uz osobni angažman i svijesti o odgovornosti za vlastite postupke.
Jačati kulturnu svijest i izražavanje,
Jačati (više)jezične, jezične, književne i digitalne kompetencije,
Razvijati kreativnost i kritičko mišljenje,
Razvijati vještine komunikacije i suradnje,
Ojačati samopouzdanje,
Naučiti kako učiti.
U projektu sudjeluje 6 učenika sedmog razreda. Dominik, Astrid, Jelena, Nika, Leonard, Ema i 4 učenice 8 razreda: Patricia, Sofia,Leona i Dora.
Učiteljica, mentor na projektu: Dubravka Karakaš
Izrada logotipa projekta „Green lanterns“
Izradili smo logotip projekta prema sljedećim kriterijima:
1. Koristiti digitalni alat(Canva) ili crtati svojom rukom
2. Grafičkim dizajnom prikazati Zelene lanterne i prirodu, tekstom poslati
poruku očuvanja prirode od onečišćenja
Svaki sudionik projekta je izradio jedan logotip. Pogledajte fotografije.
Glasanjem u digitalnom alatu Trcider, logotip koji je osvojio najviše glasova je
izradila Sofia Galir.
Dubravka Karakaš, mentor na projektu
e TWINNING PROJEKT: Hibridne vrste superheroja
Nešto o projektu:
Bioraznolikost je ključna za naš svakodnevni život, jer nam osigurava dobrobit, hranu, pitku vodu, kisik, materijale, lijekove, ...Bioraznolikost potiče našu kreativnost i pomaže nam da izumimo nove tehnologije, koristeći biomimikriju. Nadamo se da će učenje koliko su neke vrste nevjerojatne biti od velike vrijednosti i pomoći vama, studentima, da se uključite u
zaštitu biološke raznolikosti u budućnosti. Nakon pretraživanja informacija o nevjerojatnim sposobnostima europskih divljih vrsta, upotrijebit ćete svoju kreativnost za dizajniranje hibridnih vrsta superheroja u međunarodnim timovima. Svoje superheroje predstavit ćete u časopisu i/ili na izložbi: imenovati ih i opisati, objasniti kako i gdje žive i ilustrirati svoje članke slikama. Glasovat ćete za najčudesnije supermoći i najkorisnije superjunake. Tako ćete proširiti svoje znanje o europskim vrstama, poboljšati svoju kreativnost, engleski jezik, ITC vještine.
U projektu sudjeluje 11 učenika osmih razreda naše škole( Leonardo, Antonio, Ana, Marija, Katarina, Doris, Dominik, Astrid, Nika, Jelena, Ilija) te učenici iz Francuske, Italije i Grčke.
:: opširnije ::KLIMATSKE PROMJENE
Tijekom mjeseca listopada i studenog smo istraživali koje
klimatske promjene su se dogodile na Zemlji, što je njihov
uzrok i posljedice. Izveli smo pokuse dokazivanja utjecaja
kiselih kiša na živu i neživu prirodu, kako se mijenja
gustoća vode s porastom temperature te dokazivali
mikroplastiku u zubnoj pasti. Rezultate pokusa smo
analizirali i povezali s klimatskim promjenama. Snimili smo
video zapise pokusa, izradili prezentaciju te svoje rezultate
upisali u E-book koja je zajednički uradak svih sudionika
projekta. Sudjelovali smo u istraživanju mjerenja odložene
plastike u kućanstvu tijekom jednog tjedna, te mjerenju
količine i vrste otpada u školskom parku na površini od 4m
2 . Sudjelovali smo i u izradi ekološkog rječnika. Sve smo to
dokumentirali fotografijama.
Na zajedničkom sastanku učitelja i učenika, igrali smo
Kahoot kviz kojim smo provjerili naša znanja usvojena
istraživanjima o klimatskim promjenama. Jelena je osvojila
1. mjesto, a Sofia 2. mjesto na kvizu.Čestitamo! Na
fotografijama pogledajte naše aktivnosti.
Učenici: Nika, Jelena, Astrid, Leonard, Dominik, Ema, Dora,
Sofia, Leona, Patricia
Mentor na projektu: Dubravka Karakaš
Poveznica na E book:
:: opširnije ::
U Ljubljani- eTwinning i Prva pomoć
Dio učenika uključenih u projekte eTwinning i Prvu pomoć sudjelovalo je u izvanučioničkoj nastavi, 9.11.2023. u Ljubljani.
U Ljubljani smoposjetili jedan od najstarijih muzeja; Prirodoslovni muzej gdje su učenici, uz stručno vodstvo i radionice na engleskom jeziku, učili i samostalno istraživali bogatu zbirku.
Muzej iluzija bio nam je sljedeća destinacija. Učenici su istraživali kako ih mogu varati njihova osjetila te kako im je mozak zbunjen i više ne razlikuje istinu od privida.
Više možete informacija možete proučiti na Padelt ploči: https://padlet.com/anagros/za-prirodnjake-i-one-koji-se-tako-osje-aju-za-naravoslovce-i-4hqy06kz6i6ej0vt
:: opširnije ::Informacije
« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Himna naše škole
Za Badel školu napisat ću pjesmu ovu,
da me podsjeća na sreću, na veliku sreću moju.
Sada ovog časa kada ove rime slažem,
da svoju školu volim, vjerujte ne lažem.
Kada se podsjetim na nju nešto me obuzme
moju ljubav prema njoj nitko ne može da uzme.
Ona nam je kao drugi dom,
odrali smo mi tu svi sa njom,
ona nam je naše blago
sve što je srcu drago.
U njoj smo proživjeli sve, sve svoje padove,
sve svoje pobjede i poraze i prve poljupce.
Tu su i profesori dragi, ponekad i preblagi,
oni su ti koji su se za nas mučili
i puno nas toga u životu naučili.
Ona nam je kao drugi dom...
Bili ste uz mene kad je bilo najteže
ova pjesma prijatelji uz vas me veže
i kad se moje srce škole Sesvete sjeti
iz grla mi ova pjesma poleti.
Ona nam je kao drugi dom...