U ritmu čitanja: život je pjesma
Osnovna ideja izloženih radova je da svojom slobodnom interpretacijom ideje učenici prikažu motive vezane uz razmišljanja o vlastitom identitetu, kulturi i pisanoj riječi.
U likovnom prikazu Antuna Gustava Matoša i Augusta Šenoe, značajnih hrvatskih književnika, učenici su trebali simbolički izraziti vlastiti doživljaj osobnosti svakog pojedinog pisca, kroz likovne elemente plohu, crtu i boju u kombiniranoj tehnici kolaž. Autori su slikali kombinirajući ritam ploha i crta i primijenili kontrast boja.
U kolažu logotip mog prijatelja i zastavi – lice mog razreda, učenici su prikazali odrastanje kroz spoznaju o identitetu. U motivu su prikazali simboliku tolerancije, međusobnog uvažavanja i raznolikosti u zajedništvu. Logotip mog prijatelja u tehnici kolaž i flomaster simbolizira vlastiti doživljaj prijatelja s atributima kako ga učenik doživljava i prepoznaje.
Zastava simbolizira razred i skupinu učenika u njihovom ,,elementu“. Učenici su se izražavali u tehnici tempera na tekstilu kroz ritam i ravnotežu u kompoziciji. Učenici su kroz sklad, čitljivost vizualne poruke i grafički dizajn trebali prikazati spoznaje o vlastitom identitetu.
U plakatu ,,Život je pjesma“ učenici se bave fenomenom glazbe koja kroz stihove pjesme i instrument gitare može potaknuti optimizam i životno veselje.
U likovnim radovima u motivu probe orkestra učenici su se izrazili u tehnici lavirani tuš. Motiv na maštovit način prikazuje radost muziciranja orkestra malih glazbenika koji su u ritmu i simboliziraju povezanost.
U likovnim radovima u motivu slova glagoljice slova nisu povezana u ritmu čitanja, ali jesu kao sklad kontrasta toplih i hladnih boja u kompoziciji.
Izložba bi trebala pokazati koliko su učenici pokazali fluentnost, fleksibilnost mišljenja, te orginalnost u likovnom izrazu.
Stela Perić,12.10.2019.
Informacije
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Himna naše škole
Za Badel školu napisat ću pjesmu ovu,
da me podsjeća na sreću, na veliku sreću moju.
Sada ovog časa kada ove rime slažem,
da svoju školu volim, vjerujte ne lažem.
Kada se podsjetim na nju nešto me obuzme
moju ljubav prema njoj nitko ne može da uzme.
Ona nam je kao drugi dom,
odrali smo mi tu svi sa njom,
ona nam je naše blago
sve što je srcu drago.
U njoj smo proživjeli sve, sve svoje padove,
sve svoje pobjede i poraze i prve poljupce.
Tu su i profesori dragi, ponekad i preblagi,
oni su ti koji su se za nas mučili
i puno nas toga u životu naučili.
Ona nam je kao drugi dom...
Bili ste uz mene kad je bilo najteže
ova pjesma prijatelji uz vas me veže
i kad se moje srce škole Sesvete sjeti
iz grla mi ova pjesma poleti.
Ona nam je kao drugi dom...