Projekt PERSPEKTIVE I TIJELA (Tjedan mozga) - likovna kultura
Obilježavajući Tjedan mozga u projektu Perspektive i tijela u kojem su sudjelovali učenici sedmih i osmih razreda, učenici su potaknuti da primjenjuju maštu i kroz interdisciplinarno povezivanje kroz umjetnost, potaknuti su na razvijanje apstraktnog i prostornog mišljenja te logičkog zaključivanja i primjenu naučenog u svakodnevnom životu. Učenici se nakon aktivnosti osamostaljuju u učenju i radu u nastavi likovne kulture.
Učiteljica matematike Terezija Baltić poticala je učenike da se koriste logičkim povezivanjem i zaključivanjem, te na rješavanje zadanih mozgalica i izradu vlastitih, na iskustveno učenje.
Postavili smo izložbu učeničkih radova u prostoru škole.
Na kraju tjedna posjetili smo Muzej Iluzija s učenicima osmih razreda.
Nositelji projekta: Stela Perić i Terezija Baltić
Pod opširnije pogledajte radove učenika.
Postavili smo izložbu učeničkih radova u prostoru škole.
Učenici su istraživali zakonitosti linearne perspektive pozicioniranjem u stvarnom prostoru i radili zadatke koristeći se načelima konstrukcije linearne ili geometrijske perspektive s jednim očištem u kojem su crtali pogled na grad iz žablje perspektive ili perspektive sa dva očišta u motivu futurističkog grada.
U zadatku grafička modelacija učenici su crtali tijela u prostoru i slikali kocku koja baca sjenu u prostoru tonskom modelacijom.
Potakli smo učenike da prepoznaju i istražuju optičke iluzije, optičke ravnoteže, poliperspektive na primjerima umjetničkih djela i u likovnim radovima motiva mrtve prirode, potaknuli kreativnost učenika i istaknuli povezanost geometrije s umjetnošću, usvajali ishode učenja o volumenu i prostoru.
U zadatku odnosi mase i prostora na plohi učenici su istraživali prostor arhitektonske baštine crtajući idejno rješenje prostora muzeja.
U zadatku Kompozicija u prostoru radili su Javnu skulpturu – optičku iluziju (intervenciju u prostoru).
Učiteljica matematike Terezija Baltić poticala je učenike da se koriste logičkim povezivanjem i zaključivanjem, te na rješavanje zadanih mozgalica i izradu vlastitih, na iskustveno učenje.
Na kraju tjedna posjetili smo Muzej Iluzija s učenicima osmih razreda. Voditelj projekta: Stela Perić
Likovni radovi učenika 8. razreda
Kompozicija u prostoru
Javna skulptura – optička iluzija (intervencija u prostoru)
Tekstura, Optička iluzija
Likovni radovi učenika 7. razreda
Linearna perspektiva s jednim ili dva očišta
Ulica, Futuristički grad
Tonska i grafička modelacija
Kocka u prostoru
Informacije
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Himna naše škole
Za Badel školu napisat ću pjesmu ovu,
da me podsjeća na sreću, na veliku sreću moju.
Sada ovog časa kada ove rime slažem,
da svoju školu volim, vjerujte ne lažem.
Kada se podsjetim na nju nešto me obuzme
moju ljubav prema njoj nitko ne može da uzme.
Ona nam je kao drugi dom,
odrali smo mi tu svi sa njom,
ona nam je naše blago
sve što je srcu drago.
U njoj smo proživjeli sve, sve svoje padove,
sve svoje pobjede i poraze i prve poljupce.
Tu su i profesori dragi, ponekad i preblagi,
oni su ti koji su se za nas mučili
i puno nas toga u životu naučili.
Ona nam je kao drugi dom...
Bili ste uz mene kad je bilo najteže
ova pjesma prijatelji uz vas me veže
i kad se moje srce škole Sesvete sjeti
iz grla mi ova pjesma poleti.
Ona nam je kao drugi dom...