OSNOVNA ŠKOLA SESVETE Obrazac 1.
Sesvete, Ivana Gorana Kovačića 19
KLASA: 406-03/25-01/3
URBROJ: 251-230-25-1
Sesvete, 21.3.2025.
POZIV NA DOSTAVU PONUDE
SVIM ZAINTERESIRANIM GOSPORDARSKIM SUBJEKTIMA –
Osnovna škola Sesvete, I.G.Kovačića 19, 10360 Sesvete, OIB: 47340618999 pokrenula je postupak nabave: elektroinstalaterskih radova na sanaciji instalacija te Vam upućujemo ovaj poziv za dostavu ponude ako ste zainteresirani ponuditelj. Sukladno članku 15. stavak 1. Zakona o javnoj nabavi (Nar. novine, br. 120/16) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 26.540,00 eura (bez PDV-a) za robu i usluge, odnosno 66.360 eura (bez PDV-a) za radove (jednostavna nabava), naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave.
- OPIS PREDMETA NABAVE
- Predmet nabave je: elektroinstalaterski radovi na sanaciji instalacija
- Procijenjena vrijednost premeta nabave (bez PDV-a): 26.000,00 eura
- Količina predmeta nabave: prema troškovniku
- UVJETI NABAVE
- Rok izvršenja: 31.8.2025.
- Rok valjanosti ponude: najmanje 60 dana od dana određenog za dan dostave ponude
- Mjesto izvršenja: OŠ Sesvete, I. G. Kovačića 19, Sesvete
- Rok, način i uvjeti plaćanja: po preuzimanju radova i doznačivanju sredstava od strane osnivača
- Cijena ponude (u eurima): (cijena je nepromjenjiva, a u cijenu moraju biti uračunati svi troškovi i popusti, bez PDV-a)
- Kriterij odabira ponude: najniža cijena
2.7. Dokazi sposobnosti
2.7.1. Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra iz kojeg je vidljivo da je izvođač registriran za obavljanje djelatnosti u vezi s predmetom nabave.
2.7.2. Potvrda od druge ugovorne strane o izvedenim radovima u posljednjih 5 godina kojima se dokazuje zadovoljavajuće izvršenje s istim ili sličnim predmetom nabave, minimalno u visini 26.000,00 eura bez PDV-a.
2.8.. Razlozi isključenja
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka nabave ako utvrdi da nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje.
Potvrda porezne uprave kojom se dokazuje da ne postoje navedene osnove za isključenje ne starija od 30 dana od dana objave postupka nabave.
Svi dokazi sposobnosti koji se prilažu uz ponudu mogu se dostaviti u neovjerenoj preslici.
- SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
- Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
- Troškovnik iz priloga (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
- Dokumenti iz točke 2.7. i 2.8.
- ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE
Rok za dostavu ponude: 31. ožujka 2025. godine do 15,00 sati.
Datum i vrijeme otvaranja ponuda: 31. ožujka 2025. godine u 15,01.
Ponude se dostavljaju neposredno ili poštom na adresu naručitelja, u zatvorenoj omotnici, s naznakom „ne otvaraj“ i podacima :
OŠ Sesvete, I. G. Kovačića 19, 10360 Sesvete
Evidencijski broj nabave 3/2025.
Predmet nabave: elektroinstalaterski radovi na sanaciji instalacija.
Na poleđini: Naziv i adresa ponuditelja
Za vrijeme roka za dostavu ponuda gospodarski subjekti mogu zatražiti objašnjenja vezane uz Poziv za dostavu ponude, najkasnije jedan dan prije dana roka za dostavu ponude do 12,00 sati.
Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude. Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.
- OSTALO
Obavijesti u vezi predmeta nabave:
Kontakt osoba . Biserka Brkljačić, ravnateljica
Obavijest o rezultatima postupka nabave – Odluka o odabiru ili poništenju postupka dostavlja se e-poštom u roku 5 dana od dana isteka roka za dostavu ponude.
Nepotpune i nepravovremene ponude neće se razmatrati.
Otvaranje ponuda nije javno.
RAVNATELJICA
Za naručitelja :
Biserka Brkljačić