
Veliki cilj -mali koraci
U našoj školi 1. rujna 2025. započinje projekt: Veliki cilj – mali koraci (Big Goal -small steps) OŠ Sesvete. Projekt će kroz aktivnosti trajati do 31. prosinca 2025.
Projekt 2024-1-HR01-KA122-SCH-000241081
Opis projekta
Uvođenjem novih metoda rada u nastavni proces, želimo razvijati kod učenika ključne životne vještine kao što su kritičko razmišljanje i asertivna komunikacija.
Smatramo da je sposobnost kvalitetnog sudjelovanja u svim aspektima života usko povezana s vještinama prezentacije i asertivne komunikacije, što je jedan od naših glavnih ciljeva.
Također, želimo poticati pozitivno promišljanje o mentalnom zdravlju te aktivno razmišljanje o načinima smanjenja stresa i sprječavanja sagorijevanja.
Sve ove aktivnosti provodit ćemo uz strogo poštivanje načela održivog razvoja.
Nositelji projekta: Dubravka Karakaš, Nada Papić Miloš, Mara Pekez, Tatjana Kezele Vengušt, Boris Bakarić, Leona Lušić, Matija Jurica Vrščak i Anja Mužak.
Koordinatorica je Ana Lopac Groš.
Erasmus+

Na sjenicama Učiteljskog vijeća, Vijeću roditelja i Vijeću učenika ravnateljica i koordinatorica Ana Lopac Groš predstavile su projekt kroz ciljeve, kratkoročne i dugoročne te pozvale sve sudionike da se aktivno uključe u projektne aktivnosti koje će održavati narednih godinu i pol dana.
Kratkoročni ciljevi
- Povećati broj inovativnih metoda poučavanjas ciljem aktualizacije i modernizacije nastavnog procesa.
- Pozitivne posljedice: Učenici će biti više angažirani i motivirani za učenje, što će rezultirati boljim akademskim uspjehom i većim zadovoljstvom nastavnim procesom.
- Primjenjivati tehnike koje će spriječiti sagorijevanje učitelja i učenika tijekom uvođenja novih nastavnih metoda.
- Pozitivne posljedice: Smanjenje stresa i sagorijevanja kod učitelja i učenika, što će doprinijeti boljoj radnoj atmosferi i većem zadovoljstvu svih sudionika.
- Provoditi metode i oblike rada koje će poticati inkluziju i integraciju učenika, uz njihovu senzibilizaciju.
- Pozitivne posljedice: Povećana inkluzija i integracija svih učenika, što će doprinijeti boljoj socijalnoj koheziji i razumijevanju među učenicima.
Dugoročni ciljevi
Dugoročno želimo utjecati na:
- Kvalitetu stručnog usavršavanja učitelja i stručnih suradnika.
- Pozitivne posljedice: Učitelji će biti bolje opremljeni za suočavanje s izazovima u nastavi, što će rezultirati kvalitetnijim obrazovanjem za učenike.
- Motivaciju i odgovornost učenikakroz primjenu novih metoda rada.
- Pozitivne posljedice: Učenici će razviti veći osjećaj odgovornosti i samostalnosti, što će ih pripremiti za buduće životne izazove.
- Inkluziju učenika u nastavni proces.
- Pozitivne posljedice: Svi učenici će imati jednake prilike za sudjelovanje i napredovanje, što će smanjiti nejednakosti i potaknuti ravnopravnost.
- Mentalno i emocionalno zdravlje svih sudionika.
- Pozitivne posljedice: Bolje mentalno i emocionalno zdravlje učenika i učitelja, što će doprinijeti općem blagostanju i pozitivnoj školskoj klimi.



















