Veliki cilj -mali koraci

U našoj školi 1. rujna 2025. započinje projekt: Veliki cilj – mali koraci  (Big Goal -small steps) OŠ Sesvete. Projekt će kroz aktivnosti trajati do 31. prosinca 2025.

Projekt 2024-1-HR01-KA122-SCH-000241081 

Opis projekta

Uvođenjem novih metoda rada u nastavni proces, želimo razvijati kod učenika ključne životne vještine kao što su kritičko razmišljanje i asertivna komunikacija.

Smatramo da je sposobnost kvalitetnog sudjelovanja u svim aspektima života usko povezana s vještinama prezentacije i asertivne komunikacije, što je jedan od naših glavnih ciljeva.

Također, želimo poticati pozitivno promišljanje o mentalnom zdravlju te aktivno razmišljanje o načinima smanjenja stresa i sprječavanja sagorijevanja.

Sve ove aktivnosti provodit ćemo uz strogo poštivanje načela održivog razvoja.

Nositelji projekta: Dubravka Karakaš, Nada Papić Miloš, Mara Pekez, Tatjana Kezele Vengušt, Boris Bakarić, Leona Lušić, Matija Jurica Vrščak i Anja Mužak.

Koordinatorica je Ana Lopac Groš.

Erasmus+

Na sjenicama Učiteljskog vijeća, Vijeću roditelja i Vijeću učenika ravnateljica i koordinatorica Ana Lopac Groš predstavile su projekt kroz ciljeve, kratkoročne i dugoročne te  pozvale sve sudionike da se aktivno uključe u projektne aktivnosti koje će održavati narednih godinu i pol dana.

Kratkoročni ciljevi

  1. Povećati broj inovativnih metoda poučavanjas ciljem aktualizacije i modernizacije nastavnog procesa.
    • Pozitivne posljedice: Učenici će biti više angažirani i motivirani za učenje, što će rezultirati boljim akademskim uspjehom i većim zadovoljstvom nastavnim procesom.
  2. Primjenjivati tehnike koje će spriječiti sagorijevanje učitelja i učenika tijekom uvođenja novih nastavnih metoda.
    • Pozitivne posljedice: Smanjenje stresa i sagorijevanja kod učitelja i učenika, što će doprinijeti boljoj radnoj atmosferi i većem zadovoljstvu svih sudionika.
  3. Provoditi metode i oblike rada koje će poticati inkluziju i integraciju učenika, uz njihovu senzibilizaciju.
    • Pozitivne posljedice: Povećana inkluzija i integracija svih učenika, što će doprinijeti boljoj socijalnoj koheziji i razumijevanju među učenicima.

Dugoročni ciljevi

Dugoročno želimo utjecati na:

  1. Kvalitetu stručnog usavršavanja učitelja i stručnih suradnika.
    • Pozitivne posljedice: Učitelji će biti bolje opremljeni za suočavanje s izazovima u nastavi, što će rezultirati kvalitetnijim obrazovanjem za učenike.
  2. Motivaciju i odgovornost učenikakroz primjenu novih metoda rada.
    • Pozitivne posljedice: Učenici će razviti veći osjećaj odgovornosti i samostalnosti, što će ih pripremiti za buduće životne izazove.
  3. Inkluziju učenika u nastavni proces.
    • Pozitivne posljedice: Svi učenici će imati jednake prilike za sudjelovanje i napredovanje, što će smanjiti nejednakosti i potaknuti ravnopravnost.
  4. Mentalno i emocionalno zdravlje svih sudionika.
    • Pozitivne posljedice: Bolje mentalno i emocionalno zdravlje učenika i učitelja, što će doprinijeti općem blagostanju i pozitivnoj školskoj klimi.

Glazba u mojim riječima

U sklopu Erasmus projekta i projekta Mindfulness: ljepota trenutka učenici 7.e razreda obilježili su Međunarodni dan glazbe (1. listopada) slušajući temu Sarabande in D minor skladatelja G.F. Handela. Učenicima je ova glazbena tema poslužila kao nadahnuće za stvaranje...

Svemir- beskonačni prostor

Učiteljica Dubravka Karakaš s učenicima 6. razreda primijenila je metodu Oluja ideja s ciljem poticanja učenika na razmišljanje i kreativnost. Ova metoda se može koristiti u svakom dijelu sata ( uvodu, obradi, ponavljanju, rješavanju problema). U provođenju projekata,...

Veliki cilj – mali koraci

Učenici petih i šestih razreda u sklopu Erasmus+ projekta Veliki cilj -mali koraci su posjetili Celje u Sloveniji. Cilj je bio razvijati prirodoznanstvene i komunikacijske vještine, ali i kako upravljati sa vremenom te svojim emocijama. Tako su učenici istraživali,...

Ljepota trenutka u muzeju

Početkom prosinca 2024. učenici 7.d razreda u sklopu Erasmus projekta „Malim koracima do velikog cilja“ i projekta „Mindfulness: ljepota trenutka“ posjetili su Muzej Prigorja u Sesvetama i posebnu izložbu o Vesni Parun i  njezinu ne samo pjesničkom, već i likovnom...

Ljepota trenutka u muzeju

Početkom prosinca 2024. učenici 7.d razreda u sklopu Erasmus projekta „Malim koracima do velikog cilja“ i projekta „Mindfulness: ljepota trenutka“ posjetili su Muzej Prigorja u Sesvetama i posebnu izložbu o Vesni Parun i  njezinu ne samo pjesničkom, već i likovnom...

Međunarodni dan osoba s invaliditetom

Odlukom Ujedinjenih naroda iz 1992. godine, 3. prosinca obilježava se Međunarodni dan osoba s invaliditetom, s ciljem promicanja jednakosti u ostvarivanju prava i sudjelovanju osoba s invaliditetom u društvu. Ovaj dan podsjeća nas na važnost inkluzije i ravnopravnosti...

Međunarodni dan izumitelja

Međunarodni dan izumitelja obilježava se svake godine 9. studenoga, na datum rođenja američke glumice i inovatorice na području bežičnih komunikacija Hedy Lamarr, bez čijeg izuma danas ne bismo imali WiFi. Ovaj dan posvećen je svim izumiteljima koji su svojim...

Brainstorming – Oluja ideja u nastavi

Oluja ideja je metoda koja potiče učenike na razmišljanje i kreativnost. Ova tehnika može se koristiti u svakom dijelu nastavnog sata, bilo da se radi o uvodu, obradi, ponavljanju ili rješavanju problema. Također je vrlo korisna u provođenju projekata, izvanučionične...

Sigurnost u digitalnom svijetu

Učiteljica Ana Lopac Groš održala je s učenicima radionicu pod nazivom "Sigurnost u digitalnom svijetu". Tijekom radionice, učenici su proučavali pravila sigurnog ponašanja na internetu i čitali brošure koje su im pružile korisne informacije o zaštiti osobnih podataka...

Podsjetnik za loše dane

Anja Mužak je učenicima petih razreda održala zanimljivu i edukativnu radionicu, tijekom koje su se učenici odlično zabavili i puno naučili. Kroz interaktivne aktivnosti, učenici su razvijali svoje vještine i kreativnost, a sve to uz veselu i pozitivnu atmosferu. Tako...
Skip to content