TJEDAN MOZGA – društvene igre i broj Pi

Datum objave: 13/03/2024

Igranje društvenih igara, rješavanje sudokua, igranje šaha, slaganje puzzli ili sudjelovanje na raznim kvizovima stimulira različite funkcije mozga: pamćenje, izvršne funkcije i brzinu obrade podataka te nas oslobađa od stresa jer mozak izlučuje hormone: endorfin koji podiže raspoloženje i oksitocin koji pomaže ublažiti stres, zamjenjujući ga osjećajem topline i smirenosti (psihologica Jelena Borić).

Sedmaši su u susret Danu broja Pi igrali igru UNO – složi znamenke broja Pi, a pobjednica je uspjela složiti prvih 6 znamenaka broja Pi.

   

Slaganje LEGO kockica je važno za dječji mozak jer se pri tome razvijaju: motoričke vještine, samopouzdanje i individualnost, matematičko mišljenje (simetrija, ravnoteža, oblik, veličina), upornost i strpljenje, kreativnost, društvene vještine – grupno slaganje (dogovor oko korištenja, dijeljenje, ljubaznost, suradnja) i lateralno mišljenje te vještina planiranja (https://malacgenijalac.ba/lego-kockice/).

Petaši su grupno od legića složili slovo Pi prema pripremljenom predlošku. 

     

Pod opširnije možete pronaći pravila igre UNO – složi znamenke broja Pi i Pi sudoku. Odigrajte s prijateljima UNO i riješite sudoku – to je dobro za vaš mozak!

Materijale za učenike je pripremila S. Ježić, prof. mat.

 

Pročitajte još

HYBRID SPECIES  OF SUPERHEROES

HYBRID SPECIES  OF SUPERHEROES

Tijekom 1 obrazovnog razdoblja smo se predstavili učenicima iz Francuske, Italije i Grčke koji sudjeluju u projektu. Koristili smo  digitalni alat Digipad u kojem smo  napisali  nešto o sebi. Pogledajte na poveznici:...

e TWINNING PROJEKT: Hibridne vrste superheroja

Nešto o projektu: Bioraznolikost je ključna za naš svakodnevni život, jer nam osigurava dobrobit, hranu, pitku vodu, kisik, materijale, lijekove, ...Bioraznolikost potiče našu kreativnost i pomaže nam da izumimo nove tehnologije, koristeći...

Projekt “Moć boja”

„Moć boja“ zamišljen je i proveden kao školski i nacionalni projekt između triju osnovnih škola partnera, a koji se provodio i dokumentirao preko platforme za školsko obrazovanje eTwinning/Twinspace. Učenici Ana Cetina, Mia...

Skip to content