TJEDAN MOZGA – društvene igre i broj Pi

Datum objave: 13/03/2024

Igranje društvenih igara, rješavanje sudokua, igranje šaha, slaganje puzzli ili sudjelovanje na raznim kvizovima stimulira različite funkcije mozga: pamćenje, izvršne funkcije i brzinu obrade podataka te nas oslobađa od stresa jer mozak izlučuje hormone: endorfin koji podiže raspoloženje i oksitocin koji pomaže ublažiti stres, zamjenjujući ga osjećajem topline i smirenosti (psihologica Jelena Borić).

Sedmaši su u susret Danu broja Pi igrali igru UNO – složi znamenke broja Pi, a pobjednica je uspjela složiti prvih 6 znamenaka broja Pi.

   

Slaganje LEGO kockica je važno za dječji mozak jer se pri tome razvijaju: motoričke vještine, samopouzdanje i individualnost, matematičko mišljenje (simetrija, ravnoteža, oblik, veličina), upornost i strpljenje, kreativnost, društvene vještine – grupno slaganje (dogovor oko korištenja, dijeljenje, ljubaznost, suradnja) i lateralno mišljenje te vještina planiranja (https://malacgenijalac.ba/lego-kockice/).

Petaši su grupno od legića složili slovo Pi prema pripremljenom predlošku. 

     

Pod opširnije možete pronaći pravila igre UNO – složi znamenke broja Pi i Pi sudoku. Odigrajte s prijateljima UNO i riješite sudoku – to je dobro za vaš mozak!

Materijale za učenike je pripremila S. Ježić, prof. mat.

 

Pročitajte još

Veliki cilj- mali koraci- Ljubljana

Veliki cilj- mali koraci- Ljubljana

U sklopu Erasmus projekta Veliki cilj -mali koraci u utorak, 3. lipnja 2025., učenici Osnovne škole Sesvete proveli su nezaboravan dan u glavnom gradu Slovenije – Ljubljani. Tijekom izleta posjetili su znameniti Stari grad, gdje su uživali u pogledu na grad...

Sličnosti nas zbližavaju, istražujmo ih!

Sličnosti nas zbližavaju, istražujmo ih!

U sklopu Erasmus projekta Veliki cilj, mali koraci učenici 5.a razreda upoznavali su se na jedan nov iposeban način na Satu razrednog odjela: nastojali su pronaći što više zajedničkih interesa, hobija,vještina…Intervjuirali su jedni druge i u Vennov dijagram upisivali...

Lektira na drugačiji način

Lektira na drugačiji način

U sklopu Erasmus projekta „Veliki cilj, mali koraci“  i projekta „Midfulness: ljepota trenutka“ u utorak 29. travnja učenici 5.a razreda predstavili su lektirno djelo Milivoja Matošeca „Strah u Ulici lipa“ na njima nov i poseban način: tehnikom kamishibai....

Skip to content