TJEDAN MOZGA – društvene igre

Datum objave: 14/03/2024

 

Učenici osmih i šestih razreda igrali su razne igre čiji je cilj razvijati suradnju i  toleranciju među njima, te razvijati osobna znanja.

Tako su igrali  Mahjong  https://mahjongchest.com/?lang=hr , klasičnu azijsku igra koja poboljšava pamćenje, mentalnu bistrinu i usporava starenje moždanih stanica. 

O šahu ne moramo puno govoriti, osim kako  iznimno pobuđuje koncentraciju i kreativnost. 

Križić – kružić, već su 1300. godine pr. Kr. igrali  stari Egipćani, a postoje naznake da su ga poznavali i stari Rimljani. Igra koja je iznova zanimljiva i potiče natjecateljski duh. 

Sudoku, ovaj tjedan smo se posvetili sudoku u bojama, igra koja spaja zabavu, matematiku i logiku. Igra razvija logičko razmišljanje, kombinatoriku, koncentraciju i timski rad. 

Primjenom Pitagorina poučka učenici osmih razreda izradili su trodimenzionalno Pitagorino stablo koje su kreativno oslikali iluzijama. Također su istražili i izradili plakate  o iluzijama koji su izloženi. 

Radove i zadatke učenici su proveli uz vodstvo učiteljice matematike T. Baltić.

Pročitajte još

Glazba u mojim riječima

Glazba u mojim riječima

U sklopu Erasmus projekta i projekta Mindfulness: ljepota trenutka učenici 7.e razreda obilježili su Međunarodni dan glazbe (1. listopada) slušajući temu Sarabande in D minor skladatelja G.F. Handela. Učenicima je ova glazbena tema poslužila kao nadahnuće za stvaranje...

Svemir- beskonačni prostor

Svemir- beskonačni prostor

Učiteljica Dubravka Karakaš s učenicima 6. razreda primijenila je metodu Oluja ideja s ciljem poticanja učenika na razmišljanje i kreativnost. Ova metoda se može koristiti u svakom dijelu sata ( uvodu, obradi, ponavljanju, rješavanju problema). U provođenju projekata,...

Veliki cilj – mali koraci

Veliki cilj – mali koraci

Učenici petih i šestih razreda u sklopu Erasmus+ projekta Veliki cilj -mali koraci su posjetili Celje u Sloveniji. Cilj je bio razvijati prirodoznanstvene i komunikacijske vještine, ali i kako upravljati sa vremenom te svojim emocijama. Tako su učenici istraživali,...

Skip to content