TJEDAN MOZGA – društvene igre

Datum objave: 14/03/2024

 

Učenici osmih i šestih razreda igrali su razne igre čiji je cilj razvijati suradnju i  toleranciju među njima, te razvijati osobna znanja.

Tako su igrali  Mahjong  https://mahjongchest.com/?lang=hr , klasičnu azijsku igra koja poboljšava pamćenje, mentalnu bistrinu i usporava starenje moždanih stanica. 

O šahu ne moramo puno govoriti, osim kako  iznimno pobuđuje koncentraciju i kreativnost. 

Križić – kružić, već su 1300. godine pr. Kr. igrali  stari Egipćani, a postoje naznake da su ga poznavali i stari Rimljani. Igra koja je iznova zanimljiva i potiče natjecateljski duh. 

Sudoku, ovaj tjedan smo se posvetili sudoku u bojama, igra koja spaja zabavu, matematiku i logiku. Igra razvija logičko razmišljanje, kombinatoriku, koncentraciju i timski rad. 

Primjenom Pitagorina poučka učenici osmih razreda izradili su trodimenzionalno Pitagorino stablo koje su kreativno oslikali iluzijama. Također su istražili i izradili plakate  o iluzijama koji su izloženi. 

Radove i zadatke učenici su proveli uz vodstvo učiteljice matematike T. Baltić.

Pročitajte još

HYBRID SPECIES  OF SUPERHEROES- bića sa super moćima

HYBRID SPECIES  OF SUPERHEROES- bića sa super moćima

Tijekom 2. obrazovnog razdoblja smo temeljem naših istraživanja o divljim vrstama koje žive na području  Europe, sami  kreirali bića  sa  super moćima. Bića smo opisali i prikazali ih  crtežima ili  digitalnim  slikama. Tako je...

Veliki cilj- mali koraci- Ljubljana

Veliki cilj- mali koraci- Ljubljana

U sklopu Erasmus projekta Veliki cilj -mali koraci u utorak, 3. lipnja 2025., učenici Osnovne škole Sesvete proveli su nezaboravan dan u glavnom gradu Slovenije – Ljubljani. Tijekom izleta posjetili su znameniti Stari grad, gdje su uživali u pogledu na grad...

Sličnosti nas zbližavaju, istražujmo ih!

Sličnosti nas zbližavaju, istražujmo ih!

U sklopu Erasmus projekta Veliki cilj, mali koraci učenici 5.a razreda upoznavali su se na jedan nov iposeban način na Satu razrednog odjela: nastojali su pronaći što više zajedničkih interesa, hobija,vještina…Intervjuirali su jedni druge i u Vennov dijagram upisivali...

Skip to content