Projekt PERSPEKTIVE I TIJELA (Tjedan mozga) – likovna kultura

Datum objave: 16/03/2024

Obilježavajući Tjedan mozga u projektu Perspektive i tijela u kojem su sudjelovali učenici sedmih i osmih razreda, učenici su potaknuti da primjenjuju maštu i kroz interdisciplinarno povezivanje kroz umjetnost, potaknuti su na razvijanje apstraktnog i prostornog mišljenja te logičkog zaključivanja i primjenu naučenog u svakodnevnom životu. Učenici se nakon aktivnosti osamostaljuju u učenju  i radu u nastavi likovne kulture.

Učiteljica matematike Terezija Baltić poticala je učenike  da se koriste logičkim povezivanjem i zaključivanjem, te na rješavanje zadanih mozgalica i izradu vlastitih, na iskustveno učenje.

Postavili smo izložbu učeničkih radova u prostoru škole.

Na kraju tjedna posjetili smo Muzej Iluzija s učenicima osmih razreda.

Nositelji projekta: Stela Perić i Terezija Baltić

Pod opširnije pogledajte radove učenika.

Postavili smo izložbu učeničkih radova u prostoru škole.

Učenici su istraživali zakonitosti linearne perspektive pozicioniranjem u stvarnom prostoru i radili zadatke koristeći se načelima konstrukcije linearne ili geometrijske perspektive s jednim očištem  u kojem su crtali pogled na grad iz žablje perspektive  ili perspektive sa dva očišta u motivu  futurističkog grada.

U zadatku grafička modelacija učenici su crtali tijela u prostoru i slikali kocku koja baca sjenu u prostoru tonskom modelacijom.

Potakli smo učenike da prepoznaju i istražuju optičke iluzije, optičke ravnoteže, poliperspektive na primjerima umjetničkih djela i u likovnim radovima motiva mrtve prirode, potaknuli kreativnost učenika i istaknuli povezanost geometrije s umjetnošću, usvajali ishode učenja o volumenu i prostoru.

U zadatku odnosi mase i prostora na plohi učenici su istraživali prostor arhitektonske baštine crtajući idejno rješenje prostora muzeja.

U zadatku Kompozicija u prostoru radili su Javnu skulpturu – optičku iluziju (intervenciju u prostoru).

Učiteljica matematike Terezija Baltić poticala je učenike  da se koriste logičkim povezivanjem i zaključivanjem, te na rješavanje zadanih mozgalica  i izradu vlastitih, na iskustveno učenje.

Na kraju tjedna posjetili smo Muzej Iluzija s učenicima osmih razreda.                                                                                                   Voditelj projekta: Stela Perić

Likovni radovi učenika 8. razreda

Kompozicija u prostoru

Javna skulptura – optička iluzija (intervencija u prostoru)

 

      

Tekstura, Optička iluzija

 

Likovni radovi učenika 7. razreda

Linearna perspektiva s jednim ili dva očišta

Ulica, Futuristički grad

 

Tonska i grafička modelacija

Kocka u prostoru

Pročitajte još

Veliki cilj- mali koraci- Ljubljana

Veliki cilj- mali koraci- Ljubljana

U sklopu Erasmus projekta Veliki cilj -mali koraci u utorak, 3. lipnja 2025., učenici Osnovne škole Sesvete proveli su nezaboravan dan u glavnom gradu Slovenije – Ljubljani. Tijekom izleta posjetili su znameniti Stari grad, gdje su uživali u pogledu na grad...

Sličnosti nas zbližavaju, istražujmo ih!

Sličnosti nas zbližavaju, istražujmo ih!

U sklopu Erasmus projekta Veliki cilj, mali koraci učenici 5.a razreda upoznavali su se na jedan nov iposeban način na Satu razrednog odjela: nastojali su pronaći što više zajedničkih interesa, hobija,vještina…Intervjuirali su jedni druge i u Vennov dijagram upisivali...

Lektira na drugačiji način

Lektira na drugačiji način

U sklopu Erasmus projekta „Veliki cilj, mali koraci“  i projekta „Midfulness: ljepota trenutka“ u utorak 29. travnja učenici 5.a razreda predstavili su lektirno djelo Milivoja Matošeca „Strah u Ulici lipa“ na njima nov i poseban način: tehnikom kamishibai....

Skip to content