Projekt PERSPEKTIVE I TIJELA (Tjedan mozga) – likovna kultura

Datum objave: 16/03/2024

Obilježavajući Tjedan mozga u projektu Perspektive i tijela u kojem su sudjelovali učenici sedmih i osmih razreda, učenici su potaknuti da primjenjuju maštu i kroz interdisciplinarno povezivanje kroz umjetnost, potaknuti su na razvijanje apstraktnog i prostornog mišljenja te logičkog zaključivanja i primjenu naučenog u svakodnevnom životu. Učenici se nakon aktivnosti osamostaljuju u učenju  i radu u nastavi likovne kulture.

Učiteljica matematike Terezija Baltić poticala je učenike  da se koriste logičkim povezivanjem i zaključivanjem, te na rješavanje zadanih mozgalica i izradu vlastitih, na iskustveno učenje.

Postavili smo izložbu učeničkih radova u prostoru škole.

Na kraju tjedna posjetili smo Muzej Iluzija s učenicima osmih razreda.

Nositelji projekta: Stela Perić i Terezija Baltić

Pod opširnije pogledajte radove učenika.

Postavili smo izložbu učeničkih radova u prostoru škole.

Učenici su istraživali zakonitosti linearne perspektive pozicioniranjem u stvarnom prostoru i radili zadatke koristeći se načelima konstrukcije linearne ili geometrijske perspektive s jednim očištem  u kojem su crtali pogled na grad iz žablje perspektive  ili perspektive sa dva očišta u motivu  futurističkog grada.

U zadatku grafička modelacija učenici su crtali tijela u prostoru i slikali kocku koja baca sjenu u prostoru tonskom modelacijom.

Potakli smo učenike da prepoznaju i istražuju optičke iluzije, optičke ravnoteže, poliperspektive na primjerima umjetničkih djela i u likovnim radovima motiva mrtve prirode, potaknuli kreativnost učenika i istaknuli povezanost geometrije s umjetnošću, usvajali ishode učenja o volumenu i prostoru.

U zadatku odnosi mase i prostora na plohi učenici su istraživali prostor arhitektonske baštine crtajući idejno rješenje prostora muzeja.

U zadatku Kompozicija u prostoru radili su Javnu skulpturu – optičku iluziju (intervenciju u prostoru).

Učiteljica matematike Terezija Baltić poticala je učenike  da se koriste logičkim povezivanjem i zaključivanjem, te na rješavanje zadanih mozgalica  i izradu vlastitih, na iskustveno učenje.

Na kraju tjedna posjetili smo Muzej Iluzija s učenicima osmih razreda.                                                                                                   Voditelj projekta: Stela Perić

Likovni radovi učenika 8. razreda

Kompozicija u prostoru

Javna skulptura – optička iluzija (intervencija u prostoru)

 

      

Tekstura, Optička iluzija

 

Likovni radovi učenika 7. razreda

Linearna perspektiva s jednim ili dva očišta

Ulica, Futuristički grad

 

Tonska i grafička modelacija

Kocka u prostoru

Pročitajte još

Glazba u mojim riječima

Glazba u mojim riječima

U sklopu Erasmus projekta i projekta Mindfulness: ljepota trenutka učenici 7.e razreda obilježili su Međunarodni dan glazbe (1. listopada) slušajući temu Sarabande in D minor skladatelja G.F. Handela. Učenicima je ova glazbena tema poslužila kao nadahnuće za stvaranje...

Svemir- beskonačni prostor

Svemir- beskonačni prostor

Učiteljica Dubravka Karakaš s učenicima 6. razreda primijenila je metodu Oluja ideja s ciljem poticanja učenika na razmišljanje i kreativnost. Ova metoda se može koristiti u svakom dijelu sata ( uvodu, obradi, ponavljanju, rješavanju problema). U provođenju projekata,...

Veliki cilj – mali koraci

Veliki cilj – mali koraci

Učenici petih i šestih razreda u sklopu Erasmus+ projekta Veliki cilj -mali koraci su posjetili Celje u Sloveniji. Cilj je bio razvijati prirodoznanstvene i komunikacijske vještine, ali i kako upravljati sa vremenom te svojim emocijama. Tako su učenici istraživali,...

Skip to content