Učitelji predmetne nastave
U nastavku donosimo kratake opise predmeta i predmetnih učitelja Osnovne škole Sesvete
Hrvatski jezik
Hrvatski jezik službeni je jezik u Republici Hrvatskoj i jezik na kojemu se obrazuju svi učenici. U hrvatskim se školama hrvatski jezik poučava kao materinski ili kao jezik društvene sredine. Osposobljenost za komunikaciju i izražavanje na hrvatskome standardnom jeziku učenicima je polazište za učenje svih drugih nastavnih predmeta, stoga se predmet Hrvatski jezik poučava na svim odgojno-obrazovnim razinama. Učeći hrvatski jezik, učenici ovladavaju komunikacijskom jezičnom kompetencijom povezujući organski idiom i hrvatski standardni jezik te stječu osnove čitalačke, medijske, informacijske i međukulturne pismenosti, što je preduvjet osobnomu razvoju, uspješnom školovanju, cjeloživotnom učenju te kritičkomu odnosu prema nizu pojava u društvenome i poslovnom životu.
Alisa Galir
učiteljica hrvatskog jezika
Sandra Milobar
učiteljica hrvatskog jezika
Likovna kultura
Nastavni predmeti Likovna kultura i Likovna umjetnost pripadaju umjetničkomu i društveno-humanističkomu području odgoja i obrazovanja. Njima učenici stječu znanja o vizualnoj kulturi, različitim područjima likovnih i vizualnih umjetnosti (crtež, slikarstvo, skulptura, grafika, dizajn, arhitektura i urbanizam, fotografija, film, strip, primijenjene umjetnosti i suvremene umjetničke prakse) te o raznovrsnim načinima vizualne komunikacije. Povezivanje sadržaja nizom tematskih cjelina, osmišljavanje projekata, interdisciplinarni pristup i međupredmetno povezivanje učenicima omogućuje upoznavanje likovne i vizualne kulture te umjetnosti u njihovoj cjelovitosti i različitim aspektima života.
Stela Perić
učiteljica likovne kulture
Stela Perić, učitelj mentor, rođena je 1964.u Zagrebu.
Osnovnu školu završila je u Sesvetama, Srednju školu, Centar za kulturu i umjetnost (Klasična gimnazija) i Školu Primijenjenih umjetnosti u Zagrebu. Završila je Akademiju likovnih umjetnosti u Zagrebu, Diplomski sveučilišni studij Likovna kultura, smjer: nastavnički, stekla je titulu profesora likovne kulture i povijesti umjetnosti, mag. art , s glavnim umjetničkim predmetom grafika, u klasi umjetnika i profesora Ivice Šiška.
U školi radi od 1999. godine.
Glazbena kultura
Glazba je dio svih kultura svijeta te je, uz ostale umjetnosti, ključna za kvalitetan, skladan i cjeloviti razvoj svakog pojedinca. U obrazovnom je sustavu Republike Hrvatske učenje glazbe prepoznato i priznato kao neizostavan čimbenik u oblikovanju specifično-glazbenih, ali i općih (generičkih) kompetencija učenika. Predmetima Glazbena kultura / Glazbena umjetnost ostvaruju se temeljne odgojno-obrazovne vrijednosti i opći ciljevi odgoja i obrazovanja. Stoga nastava glazbe potiče i unaprjeđuje učenikov estetski razvoj, potiče kreativnost učenika, razvija učenikove glazbene sposobnosti i interese, razvija učenikovu svijest o očuvanju povijesno-kulturne baštine i osposobljava ga za življenje u multikulturnom svijetu. Na nastavi glazbe učenici upoznaju i doživljavaju glazbu različita podrijetla te različitih stilova i vrsta, usvajaju osnovne elemente glazbenog jezika i glazbene pismenosti.
Engleski jezik
Učenje i poučavanje engleskoga jezika potiče i osigurava razvoj komunikacijske i međukulturne kompetencije, doprinosi cjelovitome razvoju učenika te se pozitivno odražava na razvoj svih temeljnih kompetencija. Komunikacija na stranome jeziku podrazumijeva osposobljenost za usmeno i pisano razumijevanje, tumačenje i izražavanje informacija, ideja, misli, osjećaja, stavova i vrijednosti u različitim kulturnim i društvenim situacijama čime učeniku pruža mogućnost interakcije s ljudima s kojima ne dijeli materinski jezik.
Njemački jezik
Učenje i poučavanje njemačkog jezika potiče i osigurava razvoj komunikacijske i međukulturne kompetencije, doprinosi cjelovitome razvoju učenika te se pozitivno odražava na razvoj svih temeljnih kompetencija. Komunikacija na stranome jeziku podrazumijeva osposobljenost za usmeno i pisano razumijevanje, tumačenje i izražavanje informacija, ideja, misli, osjećaja, stavova i vrijednosti u različitim kulturnim i društvenim situacijama čime učeniku pruža mogućnost interakcije s ljudima s kojima ne dijeli materinski jezik.
Matematika
Matematika ima vrijednost i intelektualnu ljepotu, bogata je i poticajna. Zaokuplja i privlači ljude svih dobnih skupina, raznolikih interesa i sposobnosti. Igrala je i igra važnu ulogu u napretku društva u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti. Važna je za svakodnevni život te je nužna za razumijevanje svijeta koji nas okružuje i za upravljanje vlastitim životom. Učenje i poučavanje matematike omogućuje razvoj matematičkih znanja i vještina kojima će se učenici koristiti u osobnome, društvenome i profesionalnome životu.
Terezija Baltić
učiteljica matematike
Terezija Baltić, profesorica matematike, rođena 1982.godine u Požegi, a djetinjstvo provela u malenom mjestu Brodski Drenovac, poznatom po mjestu rođenja velikoga hrvatskog liječnika Andrije Štampara.
Nakon osnovne škole, završila je MIOC, zatim PMF.
Stanuje i radi u Zagrebu već petnaest godina.
Sandra Ježić
učiteljica matematike
Rođena je 1972. god u Zagrebu, udana, majka dvojice sinova, živi i radi u Sesvetama.
Završila je 1996. god Prirodoslovno – matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu i stekla zvanje Profesor matematike.
Od 1995. god do danas radi u osnovnim školama u Sesvetama te predaje Matematiku učenicima od 5. – 8. razreda.
Napredovala je u zvanju: 2014. god zvanje učitelj mentor, 2019. god zvanje učitelj savjetnik, 2024. god zvanje učitelj izvrsni savjetnik.
Nagrađena je u šk.god. 2019./2020. od MZO-a za iznimno zalaganje i profesionalizam s ciljem omogućavanja kvalitetnog obrazovanja učenicima.
Biologija / Priroda
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Dubravka Karakaš
učiteljica prirode i biologije
Dubravka Karakaš rođena 1963. godine u Zagrebu.
Osnovnu i srednju školu završila u Zagrebu. Na PMF-u završila eksperimentalnu biologiju te stekla zvanje dipl. ing. biologije. Naknadno završila didaktičko-metodičko obrazovanje.
Radila u nekoliko osnovnih i srednjih škola u Zagrebu te 18 godina u XVIII gimnaziji. Od 2008. godine radi u Osnovnoj školi Sesvete na mjestu učitelja prirode i biologije te stekla zvanje učitelj savjetnik. Razrednica i voditelj izvannastavne aktivnosti prva pomoć.
Uključena u eTwinning i Erasmus. projekte.
Marina Škledar
učiteljica prirode i biologije
Kemija
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Marina Škledar
učiteljica kemije
Fizika
Fizika proučava energiju i materiju, međudjelovanja te gibanja u prostoru i vremenu. Naziv potječe od grčke riječi fisis što znači priroda. U svojim početcima fizika se kao filozofska disciplina bavila uglavnom astronomijom. Danas je ona temelj svih prirodnih, tehničkih i biomedicinskih znanosti te proširuje vidike tražeći odgovore na pitanja poput onih o nastanku i građi svemira te građi materije.
Jure Prelošćić
učitelj fizike
Povijest
Poznavanje povijesti pridonosi razumijevanju procesa koji su oblikovali čovječanstvo od najranijih vremena do danas objašnjavanjem razvoja ljudskih društava, prošlih i sadašnjih ljudskih iskustava te društvenih fenomena u njihovoj povijesnoj perspektivi. Učeći o vlastitoj naciji, državi, društvu, kulturnoj i povijesnoj baštini, kao i o drugim nacijama, kulturama i društvima u prošlosti i sadašnjosti, učenici stječu znanja i razvijaju vještine koje omogućuju razumijevanje vlastitog identiteta i tuđih identiteta. Danas, u doba globalizacije, u kojemu je na djelu snažno miješanje različitih kultura, svjetonazora i religija, mladi čovjek treba postati građanin Europe i svijeta, a pritom sačuvati vlastiti nacionalni identitet, cijeniti i čuvati svoju kulturnu i duhovnu baštinu.
Geografija
Geografija je znanost koja se bavi proučavanjem odnosa i odraza prirodnih i društvenih elemenata u geografskome prostoru (njihovim distribucijama, obrascima, međudjelovanjima i promjenama, odnosno zakonitostima) radi planiranja funkcionalne i, prema mogućnosti, optimalne prostorne organizacije (na skali od lokalne do globalne) te upravljanja prostorom u skladu s održivim, pametnim i uključivim razvojem. Geografija ima u svojoj biti integrativni karakter te stoga i poseban položaj u sustavu znanosti kao poveznica između prirodnoga i društvenog područja.
Ivan Pranjić
učitelj geografije
Ivan Pranjić rođen 1997. u Slavonskom Brodu.
Završio osnovnu školu I.G. Kovačića u Štitaru te II. gimnaziju u Zagrebu.
Studirao na Geografskom odsjeku Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu, stekao titulu magistar edukacije geografije i povijesti.
U školi radi od 2022. god. kao učitelj geografije i povijesti.
Sanja Topalušić
učiteljica geografije
Tehnička kultura
Nastavni predmet Tehnička kultura učenike uvodi u svijet tehnike i omogućava razumijevanje tehničkoga okružja čovjeka. Razumijevanje tehnike uključuje poznavanje dobrobiti
i mogućih opasnosti za čovjeka i okoliš, odgovornu i kritičku primjenu te aktivno sudjelovanje u kreativnome razvoju tehnike.
Tjelesna i zdravstvena kultura
Tjelesna i zdravstvena kultura temelji se na usvajanju i usavršavanju kinezioloških motoričkih vještina, znanja i navika koje pridonose zadovoljavanju osnovne ljudske potrebe za kretanjem; razvoju morfoloških obilježja, motoričkih i funkcionalnih sposobnosti; sudjelovanju u elementarnim i naprednim kineziološkim/sportskim programima te stvaranju kritičkog promišljanja i pozitivnog stajališta prema tjelesnom vježbanju, zdravlju i zdravom načinu življenja. Time se stječu temeljne kompetencije, poglavito one koje proizlaze iz potrebe primjerenog i stalnog prilagođavanja novim radnim i životnim uvjetima.
Vjeronauk
Svrha je Katoličkoga vjeronauka u školi omogućiti učenicima sustavno, postupno i što cjelovitije upoznavanje, produbljivanje i usvajanje kršćanskoga nauka i katoličke vjere radi ostvarivanja evanđeoskog poziva na svetost i postignuća pune općeljudske, moralne i kršćanske zrelosti.
Madlena Ćurić
vjeroučiteljica
Madlena Ćurić, rođena 1990. u Zagrebu.
Osnovnu i srednju školu završila u Zagrebu. Studirala na Katoličkom bogoslovnom fakultetu u Zagrebu. Diplomirala 2016. godine sveučilišni integrirani preddiplomski i diplomski Filozofsko – teološki studij te time stekla akademski naziv magistra teologije. U školi radi od 2015. godine. Radila na mjestima: asistent u nastavi, vjeroučiteljica. Kanonski mandat za poučavanje vjeronauka u školi je dobila 2021. godine. Trenutno radi u OŠ Sesvete i OŠ kralja Tomislava.
Talijanski jezik
Cilj je učenja talijanskoga jezika da zajedno s učenjem materinskoga jezika i drugih stranih jezika pridonese razvoju svih oblika pismenosti, odgovornosti za vlastito učenje te samoreguliranoga učenja. Učenje i poučavanje stranih jezika zahtijeva otvoren i fleksibilan metodički pristup temeljen na suvremenim metodama i didaktičkim spoznajama uzimajući u obzir individualne čimbenike u učenju stranoga jezika.
Barbara Badrić
učiteljica talijanskog jezika
Barbara Badrić rođena je 1976.godine u Dubrovniku.
Osnovnu školu i jezičnu gimnaziju završila je u Dubrovniku. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, te stekla zvanje profesora engleskog i talijanskog jezika i knjizevnosti.
U školi radi od 2003.godine.
Natalija Glavak Horvatić
učiteljica talijanskog jezika
Diplomirala je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, Opću lingvistiku i Talijanski jezik i književnost.
Od 2007./ 2008.radi kao učitelj Talijanskog jezika(izborni predmet) u OŠ Sesvetska Sela, a od 2017./2018. radi u OŠ Sesvete.
Informatika
U posljednjih nekoliko desetljeća razvoj računalne znanosti omogućio je stvaranje informacijske i komunikacijske tehnologije koja je snažno i temeljito promijenila svijet oko nas. Primjena računala u svim područjima današnjega života mijenja i način shvaćanja svijeta u kojemu živimo. Digitalna pismenost danas je neophodna svakomu pojedincu kako bi mogao upotrebljavati računala i različite računalne sustave pri obavljanju svakodnevnih obveza.
Mateja Golubić
učiteljica informatike
Mateja Golubić rođena je 1979. u Virovitici. Osnovnu i srednju školu završila je u Kutini.
Diplomirala je na Učiteljskoj akademiji u Zagrebu. Završila je razrednu nastavu, hrvatski jezik te na istom fakultetu diplomirala i informatiku.
Završila Korak po korak, Kritičko mišljenje za promišljanje te razne seminare i edukacije.
Radila u Kutini kao učiteljica hrvatskog jezika, a u OŠ Sesvete prvo kao učiteljica razredne nastave, a zatim informatike.
Anita Ščančar
učiteljica informatike
Anita Ščančar rođena je 1999. godine u Puli.
Osnovnu i srednju školu završila je u Dugom Selu. Diplomirala je na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu te stekla zvanje učiteljice razredne nastave s pojačanim programom informatike.
Nakon diplome počela raditi kao učiteljica informatike.