U sklopu Erasmus projekta Veliki cilj, mali koraci učenici 5.a razreda upoznavali su se na jedan nov i
poseban način na Satu razrednog odjela: nastojali su pronaći što više zajedničkih interesa, hobija,
vještina…
Intervjuirali su jedni druge i u Vennov dijagram upisivali sve što im je zajedničko: koje predmete vole,
što vole jesti, čime se rado bave u slobodno vrijeme… Bilo je potrebno napisati najmanje deset
zajedničkih pojmova. Nakon čitanja i komentiranja zaključili su da nije lako pronaći zajedničko jedno u
drugom, ali da nas ono povezuje čvršće i jače nego uočavanje i naglašavanje isključivo različitosti.
Razrednica je primijenila metodu stečenu na stručnoj edukaciji u sklopu Erasmus projekta Veliki cilj,
mali koraci u Firenzi te na taj način prenijela neka od stečenih iskustava.
Učenici su bili zadovoljni radom na satu i poželjeli slične aktivnosti i na budućim satovima.


