Lektira u knjižnici – „Regoč“ Ivane Brlić-Mažuranić

Datum objave: 27/10/2025

Početkom listopada učenici četvrtih razreda obrađivali su u školskoj knjižnici lektirno djelo „Regoč“ naše poznate književnice Ivane Brlić-Mažuranić.
Učenici su na početku sata podijelili svoje domove o bajci „Regoč“, kako su doživjeli glavne likove vilu Kosjenku i diva Regoča te njihovo prijateljstvo i pustolovine. Razgovarali smo o samom pojmu „bajka“, o autorici bajke Ivani Brlić-Mažuranić i njenom životu te zajedno prepričali bajku i gledali prekrasne ilustracije Cvijete Job u jedinstvenom izdanju iz 1967. godine.
Nakon toga uslijedilo je slušanje dijela audio knjige „Regoč“ putem mobilne platforme book&zvook, a u suradnji s https://www.bookzvook.com/ koji su nam ustupili kod za pristup knjizi u njihovoj aplikaciji.
Učenici su dobili jedno drugačije iskustvo slušanja profesionalne audio knjige u kojoj je tekst obogaćen glazbom i zvučnim teksturama te smo s užitkom slušali.
Drugi dio obrade lektire obuhvatio je izradu pizza lektire, malo drugačijeg načina obrade lektire, gdje je svaka grupa izrađivala svoju „krišku pizze“ pišući i kreativno se likovno izražavajući o određenom dijelu lektirnog djela.
Svaka grupa prezentirala je svoju „krišku“ te smo tako timskim radom dobili cijelu lektirnu „pizzu“ i zaokružili svoja promišljanja o „Regoču“.
                                                                                                      Školska knjižničarka Ana Čuljak

Pročitajte još

Sat lektire 6.a u sesvetskoj knjižnici

Sat lektire 6.a u sesvetskoj knjižnici

Učenici 6.a razreda posjetili su u utorak 21. listopada 2025. Gradsku knjižnicu Sesvete u kojoj je održan posebni sat Hrvatskog jezika, sat lektire „Zaljubljen do ušiju“ Mire Gavrana. Učenici su zajedno s knjižničarkom gđom Tatjanom Rozalijom Ovčar  razgovarali o...

Demonstracija hrvanja i ženskog rukometa

Demonstracija hrvanja i ženskog rukometa

U našoj školi održana je demonstracija u hrvanju i ženskom rukometu. Djeci su  prezentirane  osnovne tehnike  ovih sportova, te su kroz igru i interakciju pokušali približili djeci sport. Djeca su aktivno sudjelovala u pokaznim vježbama i postavljala pitanja. Posebno...

Skip to content