Brainstorming – Oluja ideja u nastavi

Datum objave: 16/10/2024

Oluja ideja je metoda koja potiče učenike na razmišljanje i kreativnost. Ova tehnika može se koristiti u svakom dijelu nastavnog sata, bilo da se radi o uvodu, obradi, ponavljanju ili rješavanju problema. Također je vrlo korisna u provođenju projekata, izvanučionične nastave i dodatne nastave. Oluja ideja može se provoditi individualno, u paru ili u grupama, čime se potiče suradnja i timski rad među učenicima.

Sat razrednog odjela: Tema zdravlje

Učenici 8.c razreda, pod vodstvom svoje razrednice Dubravke Karakaš, održali su radionicu na temu zdravlja koristeći metodu brainstorminga. Tijekom radionice, učenici su raspravljali o različitim aspektima zdravlja i iznijeli svoje ideje. Evo nekih od njihovih prijedloga, zajedno s razradom:

  • Fizičko i psihičko zdravlje: Učenici su istaknuli važnost održavanja dobrog fizičkog zdravlja kroz redovitu tjelesnu aktivnost i pravilnu prehranu, kao i brigu o mentalnom zdravlju kroz tehnike opuštanja i razgovor s prijateljima ili stručnjacima.
  • Materijalno blagostanje: Razgovarali su o tome kako materijalna sigurnost, poput stabilnih financija i pristupa osnovnim životnim potrebama, može utjecati na opće zdravlje i osjećaj sigurnosti.
  • Kada nisi bolestan: Učenici su zaključili da zdravlje znači biti bez bolesti, ali su također naglasili važnost preventivnih mjera kao što su redoviti liječnički pregledi i cijepljenje.
  • Kada imaš sve potrebno za život (hranu, mir, obrazovanje, čisti okoliš): Diskutirali su o tome kako pristup osnovnim životnim potrebama, mirno okruženje, kvalitetno obrazovanje i čist okoliš doprinose cjelokupnom zdravlju.
  • Zdrava prehrana: Učenici su prepoznali važnost uravnotežene prehrane bogate voćem, povrćem, proteinima i zdravim mastima za održavanje dobrog zdravlja.
  • Sport: Istaknuli su kako bavljenje sportom ne samo da poboljšava fizičko zdravlje, već i razvija timski duh, disciplinu i socijalne vještine.
  • Fizička aktivnost: Razgovarali su o različitim oblicima fizičke aktivnosti, poput hodanja, trčanja, plesa i vožnje bicikla, te kako oni doprinose zdravlju.
  • Život bez stresa: Učenici su raspravljali o tehnikama smanjenja stresa, poput meditacije, hobija i provođenja vremena s obitelji i prijateljima.
  • Obitelj: Naglasili su važnost podrške i ljubavi obitelji u održavanju emocionalnog i mentalnog zdravlja.

Nakon što su iznijeli svoje ideje, učenici su istražili što Svjetska zdravstvena organizacija kaže o zdravlju. Kroz ovu aktivnost, učenici su naučili kako održavati svoje zdravlje i raspravljali o različitim načinima na koje mogu poboljšati svoje fizičko i mentalno blagostanje. Radionica je bila vrlo uspješna, a učenici su pokazali veliko zanimanje i aktivno sudjelovali u raspravi.

Ova metoda ne samo da je potaknula učenike na razmišljanje i kreativnost, već ih je i educirala o važnosti zdravlja i kako ga očuvati. Učenici su se dobro proveli, naučili mnogo novih stvari i razvili vještine koje će im biti korisne u svakodnevnom životu.

Pročitajte još

Online ekipno natjecanje „Djevojčice u STEM-u“ 2024./25.

Online ekipno natjecanje „Djevojčice u STEM-u“ 2024./25.

Ususret Danu žena dvije ekipe djevojčica naše škole sudjelovale su 7.3.2025. u online ekipnom natjecanju „Djevojčice u STEM-u“ koje organizira Prva osnovna škola Ogulin, a sudjeluju škole iz cijele Hrvatske.  U svakoj četveročlanoj ekipi su dvije učenice sedmih i...

Odmorko plivanje i klizanje

Odmorko plivanje i klizanje

Školski sportski savez Grada Zagreba od subote, 1. ožujka 2025. godine nastavlja sa programom slobodnog plivanja, usavršavanja plivačkih tehnika i skokova u vodu u sklopu Odmorka tijekom školske godine, te od ponedjeljka 4. ožujka 2025. sa programom slobodnog klizanja...

Glazba u mojim riječima

Glazba u mojim riječima

U sklopu Erasmus projekta i projekta Mindfulness: ljepota trenutka učenici 7.e razreda obilježili su Međunarodni dan glazbe (1. listopada) slušajući temu Sarabande in D minor skladatelja G.F. Handela. Učenicima je ova glazbena tema poslužila kao nadahnuće za stvaranje...

Skip to content