Brainstorming – Oluja ideja u nastavi

Datum objave: 16/10/2024

Oluja ideja je metoda koja potiče učenike na razmišljanje i kreativnost. Ova tehnika može se koristiti u svakom dijelu nastavnog sata, bilo da se radi o uvodu, obradi, ponavljanju ili rješavanju problema. Također je vrlo korisna u provođenju projekata, izvanučionične nastave i dodatne nastave. Oluja ideja može se provoditi individualno, u paru ili u grupama, čime se potiče suradnja i timski rad među učenicima.

Sat razrednog odjela: Tema zdravlje

Učenici 8.c razreda, pod vodstvom svoje razrednice Dubravke Karakaš, održali su radionicu na temu zdravlja koristeći metodu brainstorminga. Tijekom radionice, učenici su raspravljali o različitim aspektima zdravlja i iznijeli svoje ideje. Evo nekih od njihovih prijedloga, zajedno s razradom:

  • Fizičko i psihičko zdravlje: Učenici su istaknuli važnost održavanja dobrog fizičkog zdravlja kroz redovitu tjelesnu aktivnost i pravilnu prehranu, kao i brigu o mentalnom zdravlju kroz tehnike opuštanja i razgovor s prijateljima ili stručnjacima.
  • Materijalno blagostanje: Razgovarali su o tome kako materijalna sigurnost, poput stabilnih financija i pristupa osnovnim životnim potrebama, može utjecati na opće zdravlje i osjećaj sigurnosti.
  • Kada nisi bolestan: Učenici su zaključili da zdravlje znači biti bez bolesti, ali su također naglasili važnost preventivnih mjera kao što su redoviti liječnički pregledi i cijepljenje.
  • Kada imaš sve potrebno za život (hranu, mir, obrazovanje, čisti okoliš): Diskutirali su o tome kako pristup osnovnim životnim potrebama, mirno okruženje, kvalitetno obrazovanje i čist okoliš doprinose cjelokupnom zdravlju.
  • Zdrava prehrana: Učenici su prepoznali važnost uravnotežene prehrane bogate voćem, povrćem, proteinima i zdravim mastima za održavanje dobrog zdravlja.
  • Sport: Istaknuli su kako bavljenje sportom ne samo da poboljšava fizičko zdravlje, već i razvija timski duh, disciplinu i socijalne vještine.
  • Fizička aktivnost: Razgovarali su o različitim oblicima fizičke aktivnosti, poput hodanja, trčanja, plesa i vožnje bicikla, te kako oni doprinose zdravlju.
  • Život bez stresa: Učenici su raspravljali o tehnikama smanjenja stresa, poput meditacije, hobija i provođenja vremena s obitelji i prijateljima.
  • Obitelj: Naglasili su važnost podrške i ljubavi obitelji u održavanju emocionalnog i mentalnog zdravlja.

Nakon što su iznijeli svoje ideje, učenici su istražili što Svjetska zdravstvena organizacija kaže o zdravlju. Kroz ovu aktivnost, učenici su naučili kako održavati svoje zdravlje i raspravljali o različitim načinima na koje mogu poboljšati svoje fizičko i mentalno blagostanje. Radionica je bila vrlo uspješna, a učenici su pokazali veliko zanimanje i aktivno sudjelovali u raspravi.

Ova metoda ne samo da je potaknula učenike na razmišljanje i kreativnost, već ih je i educirala o važnosti zdravlja i kako ga očuvati. Učenici su se dobro proveli, naučili mnogo novih stvari i razvili vještine koje će im biti korisne u svakodnevnom životu.

Pročitajte još

Lektira na drugačiji način

Lektira na drugačiji način

U sklopu Erasmus projekta „Veliki cilj, mali koraci“  i projekta „Midfulness: ljepota trenutka“ u utorak 29. travnja učenici 5.a razreda predstavili su lektirno djelo Milivoja Matošeca „Strah u Ulici lipa“ na njima nov i poseban način: tehnikom kamishibai....

NATJECANJE U SLAGANJU RUBIKOVE KOCKE

NATJECANJE U SLAGANJU RUBIKOVE KOCKE

30. travnja 2025. u našoj je školi održano drugo po redu natjecanje u slaganju Rubikove kocke – jedne njene strane i cijele kocke. Slaganjem Rubikove kocke vježba se pažnja, fina motorika, koordinacija očiju i ruku te vizualna inteligencija. Natjecalo se 12 učenika...

Projekt: Putujući ruksak

Projekt: Putujući ruksak

Projekt školske knjižnice „Putujući ruksak“ koji je započeo u „Mjesecu hrvatske knjige“ (od 15. listopada do 15. studenog 2024.) završio je u travnju 2025.Projekt je bio namijenjen učenicima trećih i četvrtih razreda, a ideja projekta je da učenici u obiteljskom...

Skip to content