2024-10-30 10:16:58
e TWINNING PROJEKT: Hibridne vrste superherojaNešto o projektu:
Bioraznolikost je ključna za naš svakodnevni život, jer nam osigurava dobrobit, hranu, pitku vodu, kisik, materijale, lijekove, ...Bioraznolikost potiče našu kreativnost i pomaže nam da izumimo nove tehnologije, koristeći biomimikriju. Nadamo se da će učenje koliko su neke vrste nevjerojatne biti od velike vrijednosti i pomoći vama, studentima, da se uključite u
zaštitu biološke raznolikosti u budućnosti. Nakon pretraživanja informacija o nevjerojatnim sposobnostima europskih divljih vrsta, upotrijebit ćete svoju kreativnost za dizajniranje hibridnih vrsta superheroja u međunarodnim timovima. Svoje superheroje predstavit ćete u časopisu i/ili na izložbi: imenovati ih i opisati, objasniti kako i gdje žive i ilustrirati svoje članke slikama. Glasovat ćete za najčudesnije supermoći i najkorisnije superjunake. Tako ćete proširiti svoje znanje o europskim vrstama, poboljšati svoju kreativnost, engleski jezik, ITC vještine.
U projektu sudjeluje 11 učenika osmih razreda naše škole( Leonardo, Antonio, Ana, Marija, Katarina, Doris, Dominik, Astrid, Nika, Jelena, Ilija) te učenici iz Francuske, Italije i Grčke.
Ciljevi
- Unaprijediti znanje o bioraznolikosti u Europi istraživanjem zadivljujućih sposobnosti vrsta.
– Razvijati vještine engleskog jezika, razmjenom ideja i opisivanjem superheroja.
- Razvijati ICT vještine, traženjem istinitih informacija na internetu i korištenjem softvera.
- Razvijati suradnju radom u grupi i stjecati autonomiju.
- Razvijati kritičko mišljenje
Očekivani rezultati
Tijekom projekta izradit će se materijali (časopis, izložba, slike, kvizovi) koji će se koristiti u nastavi. Neke TwinSpace stranice bit će javne. Neki materijali bit će postavljeni na školske web stranice. Na kraju ovog projekta očekuje se da će učenici steći bolje znanje o bioraznolikosti u Europi, otkriti neke od nevjerojatnih karakteristika živih bića te da će više brinuti o očuvanju bioraznolikosti. Učenici će također poboljšati svoje znanje engleskog jezika, razvijati kreativnost. Konačno, od učenika se očekuje da budu samostalniji, da znaju više o Europi i da više poštuju jedni druge. Anketa će se provesti na početku i na kraju projekta kako bi se provjerila vrijednost bioraznolikosti za učenike, njihovo poznavanje Europe, njihovo blagostanje, a nadamo se i njihov napredak.
Učiteljica, mentor na projektu: Dubravka Karakaš
|