2019-10-15 17:31:50

U ritmu čitanja: život je pjesma

Osnovna ideja izloženih radova je da svojom slobodnom interpretacijom ideje učenici prikažu   motive vezane uz razmišljanja o vlastitom identitetu, kulturi i pisanoj riječi.

U likovnom prikazu Antuna Gustava Matoša i Augusta Šenoe, značajnih hrvatskih književnika, učenici su  trebali simbolički izraziti vlastiti doživljaj osobnosti svakog pojedinog pisca, kroz likovne elemente plohu, crtu i boju u kombiniranoj  tehnici kolaž. Autori su slikali kombinirajući ritam ploha i crta i primijenili kontrast boja.

U kolažu logotip mog prijatelja i zastavi – lice mog razreda, učenici su prikazali odrastanje kroz spoznaju o identitetu. U motivu su prikazali simboliku  tolerancije, međusobnog uvažavanja i raznolikosti u zajedništvu. Logotip mog prijatelja u tehnici kolaž i flomaster simbolizira vlastiti doživljaj prijatelja s atributima kako ga učenik  doživljava i prepoznaje.

Zastava simbolizira razred i skupinu učenika u njihovom ,,elementu“. Učenici su se izražavali u tehnici  tempera na tekstilu kroz ritam i ravnotežu u kompoziciji. Učenici su kroz sklad, čitljivost vizualne poruke i grafički dizajn trebali prikazati spoznaje o vlastitom identitetu.

U plakatu ,,Život je pjesma“ učenici se bave fenomenom glazbe koja kroz stihove pjesme i  instrument gitare može potaknuti optimizam i životno veselje.

U likovnim radovima u motivu probe orkestra učenici su se izrazili u tehnici lavirani tuš. Motiv na maštovit način prikazuje radost muziciranja orkestra malih glazbenika koji su u ritmu i simboliziraju povezanost.

U likovnim radovima u motivu slova glagoljice slova nisu povezana u ritmu čitanja, ali jesu kao sklad  kontrasta toplih i hladnih boja u kompoziciji.

Izložba bi trebala pokazati koliko su učenici pokazali fluentnost, fleksibilnost mišljenja, te orginalnost u likovnom izrazu.

Stela Perić,12.10.2019.


Osnovna škola Sesvete