preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sesvete

Login
Tražilica
Kalendar
« Listopad 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Anketa
Bi li želio/željela da informatika bude obavezan predmet?



Himna naše škole

Himna naše škole

Sesvete su naše mjesto,
Sesvete su naša škola,
Sesvete su naše župe,
Sesvete su Prigorje.
 
Poslušajte pjesmu našu,
molimo za pažnju vašu:
Sesvećani mi smo svi,
dio Zagreba smo mi.
 
Prva brojka, stih i slovo,
bilo nam je sve to novo.
Prijateljstvo, ljubav, svađa,
sve u školi to se rađa.
 
Učenika puno ima,
učenice velika briga.
Učiteljice su prave,
učitelji hladne glave.
 
 
Tu se uči, čita, zbraja,
igra, pleše, pjeva, svira.
Puna znanja kao knjiga
za sve nas je velika briga.
 
Knjige, klupe, imenici,
zadaće u bilježnici.
Hoćemo mi i sve znamo,
zlatne snove sanjamo.
 
RAP: knjige, torbe, brige, teke, sve je to za nas,
povijest, zemljopis i jezik
učimo na glas
biologija života, kemija i spoj,
matematika baš uvijek, fizika kao grom.
 
Likovna i glazbena kulture su svijeta,
tehnička je radost, tjelesna je zdrava,
vjeronauk svagdašnji, izborna i dodatna,
ali sve to skupa vrijedi za papir koji slijedi ...
 
 
 
Škola naša, škola stara,
škola znanja i saznanja.
reći ćemo mi njoj hvala,
za sve što nam je dala.
 
Prek stočetrdeset stara
Dobre ona ljude stvara.
Nije lako marljiv biti,
starije naslijediti.
 
Lijepa naša dom je moj,
Prigorje u srcu mom.
Škola nam je drugi dom,
sretni smo u srcu svom.
 
Prva ljubav, prva radost,
prijateljstvo, sretna mladost.
Nek vas ove riječi sjete
naše škole Sesvete.
 

 

Priloženi dokumenti:
himna mp3.mp3

 

HUMANITARNI  PROJEKT U OŠ SESVETE

Učenici i učiteljice 2.-ih razreda

Trajanje: listopad - studeni 2013.g.

 

1.     TEMA:

 ZO – modul Prevencija nasilničkog ponašanja – Ponašanje prema životinjama

 

Na satovima razrednog odjela  učenici su predlagali teme o kojima bi željeli povesti humanitarni projekt.

U razgovoru s učenicima , budući da često na putu od kuće do škole viđaju  napuštene pse, učenici su odlučili da bi mogli pomoći da tih napuštenih  pasa bude manje.

 

2.     CILJ:

Pružiti pomoć učenicima u stjecanju znanja, vještina i navika u ponašanju prema životinjama- psima  te razvijati primjereno i odgovorno ponašanje prema njima

Cilj projekta je razvijati odgovorno i primjereno ponašanje prema životinjama prilikom susreta sa psom. Iako neki učenici nemaju kućne ljubimce cilj je prilikom susreta s njima  naučiti kako se ispravno ponašati.

Također će se učenici upoznati s različitim vrstama i pasminama psa, kako ispravno hraniti pse, pružiti im brigu i njegu te  brinuti o njihovom zdravlju redovitim odlaskom  vetrinaru.

Na satovima likovne  kulture učenici će izraditi psa od kolaža.

 

3.     PLANIRANJE

Od mjeseca listopada  učenici će donositi različite fotografije pasa, istražiti koju vrstu hrane psi jedu, koliko često moraju ići veterinaru, kako održavati čistoću pasa i njegovati dlaku.

Također će s roditeljima, (svatko u okviru svojih mogućnosti), kupiti hranu  i grickalice za pse i to tijekom listopada donositi u školu kako bi im predali kada dođu iz skloništa.

Učiteljice 2.-ih razreda su kontaktirale s  voditeljem Skloništem za nezbrinute životinje u Dumovcu i dogovorile posjet našoj školi u studenom, 26.i 28.11.2014.g.

 

4.     PROVEDBA PROJEKTA

Projekt je proveden u prostorijama naše skole 26.11. i to za učenike 2.c i 2.d razreda. Također je njih pratila i Hrvatska radio televizija čija reportaža je “išla” direktno u emisiji Dobro jutro Hrtvatska.

Učenici 2.a i 2.b razreda ugostili su predstavnice  Skloništa iz Dumovca 28.studenog.  Također  je u goste došla i 26.i 28.11. i kujica Sisi.

Kujica je pronađena na ulici sa 6 malih štenaca, odvedena je u sklonište gdje i danas živi i pomaže voditeljima skloništa u edukaciji djece.

 

5.     PREDSTAVLJANE REZULTATA PROJEKTA

Svi učenici su, uz vrlo zanimljivu  edukaciju putem prezentacije, saznali kako se brinuti o psu.

Upoznati su s obvezama koje vlasnici pasa imaju prema kućnim ljubimcima, kako ih hraniti, čime, koje su osnovne stvari  i oprema koju pas treba imati.

Također su saznali kako pomoći bolesnom psu, kako prepoznati agresivnog psa spremnog za napad i kako se ponašati prilikom slučajnog susreta sa psom lutalicom.

Nije bilo ugodno promatrati fotografije ljutog ili bjesnoćom zaraženog psa, ali ga je vrlo lako prepoznati nakon edukacije.

Vidjeli su najvećeg i najmanjeg psa na svijetu.

Svi učenici su pomazili i podragali Sisi i hranili ju što ih je posebno razveselilo i u čemu su uživali.

 

 

Učiteljice:

Ljiljana Kutleša,  Dijana Ljubobratović,  Višnjica Paulik  i Roberta Pezić 

 

 

preskoči na navigaciju